domenica 15 gennaio 2012

mie dor de tine :X:X:X

Dorul e un sentiment greu de definit. Dorul inseamna sa te gandesti cu placere si in acelasi timp cu tristete la fiinta iubita, cand ea nu-ti este aproape. Dorul e semnul unei trairi intense, e in acelasi timp duiosie si durere, un foc ce-ti arde inima, o boala care te sfarseste. Dorul inseamna transfigurarea fiintei iubite in absenta ei, e dovada prezentei ei de nesters in sufletul si constiinta ta. Dorul e un sentiment greu de descris, dar – cum fiecare l-a simtit – fii sigur ca orice mesaje de dor vei trimite, ele vor ajunge direct la inima fiintei iubite. Pentru ca cei care se iubesc se simt ca doua jumatati ale aceluiasi intreg, fiecare traieste in mod acut lipsa celuilalt, fiecare il poarta pe celalalt in sine.
Privirea ta ma rascoleste, vocea ta imi mangaie sufletul, felul in care te misti ma face sa imi pierd controlul. Tu m-ai readus la viata si m-ai facut sa ma simt viu. De aceea nu pot trai fara tine… Imi lipsesti atat de mult…
Imi lipsesc saruturile tale, zambetul tau, privirea ta, rasul tau, vocea ta, dar cel mai mult imi lipseste dragostea ta. Nu uita ca eu inca te astept…
Astept un semn de la tine. Fiecare clipa cand nu esti cu mine mi se pare o eternitate…
Esti mereu prezenta in inima si in gandurile mele. Nu traiesc decat pentru clipa cand te voi intalni din nou… Nu ma lasa sa astept prea mult, iubito! Dragostea ne face egali. La fel si suferinta din iubire… Mi-e atat de dor de tine…
Esti prea departe ca sa te pot vedea, prea departe ca sa te pot atinge, si totusi atat de aproape de inima mea… de visele si sperantele mele… Mi-e nespus de dor de tine si numar orele pana cand buzele noastre se vor intalni din nou…
Esti plecat si ma trezesc cu ochii in lacrimi ca nu te simt alaturi de mine… Totul pare trist, ratacesc fara rost prin locurile prin care ne plimbam amandoi… Orasul imi pare pustiu fara tine si inima imi plange de dorul tau…
Astept cu nerabdare clipa cand o sa ma pierd din nou in bratele tale si tirziu, in noapte, sa ni se implineasca visul de iubire. In soaptele tale vreau sa ma cufund si sa adorm intr-un dulce sarut… Mi-e atat de dor de tine si de imbratisarea ta…
Fiecare minut inseamna o ora, fiecare ora inseamna o zi si fiecare zi inseamna un an… atunci cand nu sunt cu tine… Doar adierea calda a sufletului tau mi-ar putea alina dorul de tine…
Mi-e dor de ochii tai, de buzele tale, de chipul tau de inger… Mi-e dor de clipele cand ma sarutai si imi spuneai ca nimeni si nimic nu ne va desparti. Unde esti, iubirea mea?
Daca tu crezi ca mi-e dor de tine mereu, te inseli. Mi-e dor doar atunci cand ma gandesc la tine, dar nu stiu cum fac, ca ma gandesc la tine tot timpul.
Nu ti-am trimis acest mesaj cu o ocazie speciala. Am vrut doar sa-ti fur o clipa din viata ta si sa te fac sa te gandesti la mine, pret de-o secunda. Pentru ca eu ma gandesc la tine tot timpul. Imi lipsesti atat de mult…
Ma gandesc mereu la timpul petrecut impreuna si la cat de trist pot fi cand nu te am alaturi. Mi-e dor de tine si de povestea noastra de iubire…
De-abia ai plecat si deja mi-e dor de tine. Stau trist la fereastra, parca astept sa apari din bezna noptii si sa sari la pieptul meu… Afara ploua si parca tot cerul plange pentru iubirea noastra…
Dorul de tine ma inspira si ma indeamna sa visez departe… la povestea noastra de dragoste si la cat de fericit voi fi cand am sa te simt din nou in bratele mele…
Chiar si acum, dupa atata timp, tresar cand te zaresc intamplator in multime… Poate ca as putea sa te uit, daca nu mi-ar fi atat de dor de tine…
Cand tu esti departe nu simt decat o tristete imensa care imi sfasie sufletul… Inima mea te cere si te vrea din nou… Mi-e dor de tine…
Posteaza mai jos propriile tale mesaje de dor sau un alte mesaje de dor care ti-a placut in mod deosebit.

Nessun commento:

Posta un commento